Κατασκευή eshop. Γιατί το χρειάζομαι;

κατασκευη eshop

Η κατασκευή ενός eshop σηματοδοτεί την εμφάνιση σας στο ευρύτερο κοινό μέσω του διαδικτύου. Όλοι όσοι έχουν πρόσβαση σε αυτό μπορούν αυτόματα να περιηγηθούν στο κατάστημα σας, να τσεκάρουν τις υπηρεσίες και τα προσόντα σας και κατ’ επέκταση να γίνουν πελάτες σας.

Έχοντας στη διάθεση σας ένα eshop, έχετε αυτόματα ένα πωλητή στην “δούλεψη” σας, οποίος θα πουλάει για εσάς τα προϊόντα σας 24 ώρες την ημέρα επί 365 ημέρες το χρόνο, δίχως αργίες, ρεπό άδεια.

Αναλυτικότερα με τη δημιουργία ενός eshop αποκτάτε:

Πρόσβαση σε αγορές

Συγκεκριμένα, όπως αναφέραμε παραπάνω μπορεί να δεί πλέον το προϊόν σας κάποιος που βρίσκεται πολύ μακριά από εσάς αλλά χρειάζεται αυτό το οποίο εσείς προσφέρετε. Στην αντίθετη περίπτωση , του να μην είχατε δηλαδή παρουσία στο διαδίκτυο δεν θα ήταν εφικτό να σας βρει και να αγοράσει από εσάς. Είναι αποδεδειγμένο πως με τη δημιουργία εν΄ςο eshop αυτόματα δειυρύνετε και το πελατολόγιο σας. Πλέον και οι πελάτες που δεν  μπορούσαν να σας επισκεφτούν γιατί ήταν σε μακρική απόσταση είτε γιατί λόγω της απόστασης δεν σας γνώριζαν καν, τώρα με τις κατάλληλες προωθητικές ενέργεις (Social Media Marketing), θα σας μάθουν και το πιθανότερο είναι πως θα σας δώσουν μία ευκαιρία.

Υπηρεσίες 24 / 7

Το μεγαλύτερο ατού που παρέχει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα απέναντι σε ένα φυσικό είναι το γεγονός ότι δουλεύει ασταμάτητα όλο το χρόνο. Το eshop δεν παρέχει τις υπηρεσίες του 40 ώρες την εβδομάδα όπως θα έκανε ένας υπάλληλος. Είναι εκεί να εξυπηρετήσει οποιαδήποτε στιγμή το χρειαστεί ο εν δυνάμει πελάτης. Θα λέγαμε λοιπόν πως με την κατασκευή ενός eshop ουσιαστικά πληρώνουμε ένα πωλητή που δουλεύει για εμάς συνέχεια και δεν χρειάζεται μισθό κάθε μήνα. Αντίστοιχα και από την πλευρά του πελάτη υπάρψει όφελος αφού μπορεί να από όπου και αν βρίσκεται ότι ώρα αυτός θέλει. Αυτό και μόνο σα γεγονός δίνει τεράστια ελευθερία στο εν δυνάμει πελατολόγιο σας, το ότι δηλαδή δεν χρειάζεται να σας τηλεφωνήσει ή να έρθει στο κατάστημα σας για να αγοράσει το προιόν που επιθυμεί, μπορεί να το κάνει ακόμα και απο το κινητό του.

Προώθηση των προιόντων μας.

Μια επιχείρηση αλλάζει διαρκώς τη γκάμα των προϊόντων της. Αυτό συμβαίνει λόγω εποχής, όπως για παράδειγμα στα ρούχα, ή απλα γιατί παρέλαβε καινούργιο εμπόρευμα. Με ένα eshop μπορείτε αυτόματα να ενημερώνετε τους πελάτες σας για όλες τις τελευταίες σας παραλαβές. Απλώς ανεβάζετε τα καινούργια προϊόντα και είναι διαθέσιμα στους πελάτες σας για να τα δουν και κατ’΄ επέκταση να τα αγοράσουν. Αντίστοιχα μπορείτε και να αφαιρέσετε από τη γκάμα σας προϊόντα τα οποία έχουν καταργηθεί από την εταιρεία που τα προμηθεύεστε ή απλώς δεν τα έχετε σε στοκ, έτσι παρέχετε πλήρη ενημέρωση του καταλόγου σας στους πελάτες σας.

Διαφήμιση του καταλόγου μας.

Στην εποχή που ζούμε το διαδίκτυο μπορεί να καλύψει ένα πολύ μεγάλο μέρος σε υπηρεσίες που παλιότερα δεν ήταν εφικτό. Μία από αυτές είναι και η διαφήμιση. Πλέον υπάρχουν πολλοί τρόποι να διαφημίσετε το eshop σας μέσω του διαδικτύου με κυριότερους από αυτούς τα facebook ads και google ads. Πραγματικά υπάρχει ολόκληρη επιστήμη πίσω από τη διαφήμιση ενός eshop μέσα από αυτές τις δύο πλατφόρμες.

Μπορείτε να συνδέσετε το eshop σας για παράδειγμα στη σελίδα σας στο facebook και από εκεί να δημιουργήσετε ολόκληρες διαφημιστικές καμπάνιες βασισμένες σε παράγοντες όπως ηλικία, φύλο, περιοχή διαμονής ή να παρακολουθείτε τους χρήστες που έχουν περιηγηθεί στη σελίδα σα και να κάνετε εξατομικευμένες διαφημίσεις μόνο γι αυτούς στις οποίες θα τους θυμίζετε τα προϊόντα που είχαν δεί ή θα τους ενημερώνετε για καινούργια.

Εννοείται ότι θα μπορούσαμε να πούμε πάρα πολλά ακόμα για τα οφέλη της κατασκευής ενός eshop αλλά η αλήθεια είναι πώς πλεόν είναι σαφές ότι η αγορά σε παγκόσμιο επίπεδο κινείται σε αυτή τη λύση, αφού είναι ξεκάθαρα το μέλλον στις αγοραπωλησίες.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *