Social Media

social_media_1

Τα Social Media έχουν μπει για τα καλά στη ζωή μας. Όλοι μας πλέον μπαίνουμε στο facebook ή το instagram για να ανεβάσουμε μία φώτο ή να δούμε αναρτήσεις φίλων μας.

Δεν εξυπηρετούν μόνο τα προσωπικά μας προφίλ. Δεν είναι λίγες οι φορές που έχουμε δει στον τοίχο μας μία διαφήμιση ενός προιόντος που παραπλήσιο του αναζητήσαμε πριν λίγη ώρα στο Google.

Οι ιστότοποι του Facebook και του Instagram διαθέτουν και τεράστιες διαφημιστικές δυνατότητες. Πλέον το μεγαλύτερο ποσοστό διαφημιζόμενων τις χρησιμοποιεί με απίστευτες δυνατότητες απήχησης.

Μπορείς να διαφημιστείς ως εταιρεία ή προιόν αλλά παράλληλα μπορείς να διαφημιστείς με βάση το target group που θα ορίσεις  ή να πληρώσεις για την διαφήμιση σου με το κλικ του mouse και όχι αυθαίρετα. Μπορείς επίσης να εμφανιστείς σε ένα γκρουπ ανθρώπων που θα αναζητήσουν κάτι παραπλήσιο με εσένα.

Άρα λοιπόν θα ήταν ασφαλές να πούμε πως μπορείς να διαφημιστείς μέσω των Social Media έκει που θέλεις, όπως θέλεις και με όποιο κόστος εσύ θέλεις.

Ποιο είδος προώθησης σας ενδιαφέρει;

social_media_1
Οργανική Διαφήμιση
Οργανική διαφήμιση είναι αυτή που κάνουμε χωρίς κόστος χρησιμοποιώντας όλες τις τεχνικές που μας δίνουν τα Μέσα Μαζικής Δικτύωσης. Για παράδειγμα κάποιες αναρτήσεις με προσφορές στη σελίδα μας στο Facebook ή κάποιο επεξηγηματικό βίντεο σαν story στο Instagram ή ακόμα και οργανώνοντας κάποιο giveaway με απαιτούμενα likes και shares. Η οργανική προώθηση αν γίνει σωστά μπορεί να αναπτύξει πολύ καλά ένα λογαριασμό αρκεί να έχει την σωστή στόχευση.
Παραδείγματα
social_media_2
Χορηγούμενη Διαφήμιση
Χορηγούμενη διαφήμιση είναι ο πλεόν ευρέως γνωστός τρόπος προώθησης στα Facebook και Instagram. Όπως αναφέραμε και παραπάνω οι ρυθμίσεις στον δαφημιστικό κομμάτι στα Μέσα Μαζικής Δικτύωσης μπορούν να προεπιλέξουν σε μία δαφημιστική καμπάνια την τοποθεσία, το ηλικιακό γκρούπ ακόμα και το είδος αναζήτησης του ενδιαφερόμενου. Για παράδειγμα αν κάποιος ψάχνει για ¨Κατασκευή Ιστοσελίδας" θα μπορεί να δει στον τοίχο του την διαφήμιση μας αφού έχουμε στοχέυσει και αυτόν σε αντίθεση με κάποιον που ψάχνει κάτι άλλο ή ακόμα και τίποτα. Με αυτό τον τρόπο μπορύμε να πούμε ότι έχουμε το μεγαλύτερο "value for money" αφού θα δούν την διαφήμιση μας μόνο όσοι πραγματικά ενδιαφέρονται.